zondag 28 augustus 2011

doen

Soms heb ik van die dagen dat ik alles tegelijk wil doen, en juist daardoor helemaal niks doe. Gewoon omdat ik niet kan kiezen wat ik het liefste doe. Zo'n dag is het vandaag. Ik heb allemaal leuke ideeen i'n m'n hoofd, maar ik kan niet kiezen. Nu ben ik ook, terwijl ik deze blog typ, aan het rondneuzen op internet over mijn horoscoop, de Ram. Omdat ik benieuwd ben of dat een typische karaktertrek is van mij, het niet kunnen kiezen. Maar nee, ik vind wel andere karaktertrekken die bij de Ram zouden moeten horen, maar ik herken me echt niet in allemaal. Neem nou directheid, ik draai altijd maar om de dingen die er echt toe doen heen. Of  aanvoerdersinstelling. Alhoewel, dat ligt misschien een beetje aan wat voor situatie, maar ook liever niet. Of ruziezoekerig, ik heb nog nooit een echte ruzie gehad, ik haat ruzie! Toch zitten er ook wel een paar bij die wel kloppen. Zie je, ik dwaal alweer af. Ik wilde dus een blog schrijven zodat ik in ieder geval 1 van de dingen waar ik zin in heb vandaag heb gedaan, en daar ben ik natuurlijk nu mee bezig dus in dat geval kan ik schrijven wat ik maar wil. Ik voldoe toch aan een wens van mezelf. Ik zou dus ook 500 keer het woord "poep" hier neer kunnen kalken en het publiceren. Dan voldoe ik ook aan m'n eigen wens, maar niet aan m'n gevoel vrees ik. Ik wil ook nog een verhaal schrijven, gewoon random, ik weet zelf nog niet waarover. Dat lucht zo lekker op, en ik wil een mooie collage maken, dan ben ik weer trots op mezelf. Maar ik wil ook nog mensen zien, want ik ben slecht in alleen zijn de laatste tijd. Ik weet niet waardoor dat komt, vroeger vond ik het heerlijk om alleen te zijn, maar ik verander zonder dat ik het zelf wil de laatste tijd. Oja, ik moet ook nog franse woorden in m'n kop stampen. Blegh, mooie taal hoor, daar niet van, maar het is zo vervelend om zoiets te moeten leren, je kunt het niet leuk maken voor jezelf, je moet gewoon stampen. En eigenlijk heb ik ook heel erg zin om vandaag in m'n eentje naar een andere stad te gaan, dat heb ik zo af en toe, het liefst een grote stad. En als ik daar dan ben, dat is zo raar, dan zit ik uren op een bankje en kom ik helemaal tot rust. Dus in dat opzicht kan ik wel goed alleen zijn, maar dan doe ik iets, dan ben ik niet nutteloos bezig ofzo, heel raar, kan niet beschrijven wat ik nou precies bedoel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten