vrijdag 5 augustus 2011

scary monsters

soms, als ik naar een foto kijk, komt er een bepaald gevoel in me op. Alsof het echt de sfeer van de foto   naar boven brengt. Oja, even tussendoor, ik doe weer lekker even een Nederlandse blog, dat gaat me echt makkelijker af. Maar dat heb ik dus ook heel erg bij deze foto. het is heel duister op de een of andere manier, alsof er iets gaat gebeuren. Wel een heel vette foto. Jammer dat ik hem niet zelf heb gemaakt, dan was ik er wel trots op geweest haha. Ik wil, nee, correctie, ik moet een goeie mooie camera gaan kopen. Het probleem is dat ik heel erg werkloos ben op dit moment en er nog 0,73 euro op mijn bankrekening staat. Morgen, morgen ga ik echt een baan zoeken. Er zit hier in de buurt een Natuurwinkel waar ze nog mensen zoeken, ga ik daar wel even langs. Alles voor een camera. Geen idee waarom ik de laatste tijd zo graag een camera wil, maar ik wil er echt heel graag eentje. Ik heb een spiegelreflexcamera met 3 verschillende lenzen, echt vet. Alleen is die niet digitaal maar nog met een rolletje. Dat is ook leuk, blijft het spannend wat erop staat. Oh Vik, mn vriend, nee niet zo'n vriend, gewoon een vriend, komt binnen, dus ik hou het weer voor gezien. 


3 opmerkingen:

  1. Leuk stukje geschreven. En idd coole foto, ook al krijg ik er toch een creepy gevoel bij haha. Inderdaad net of er iets engs gaat gebeuren daar x

    BeantwoordenVerwijderen