donderdag 4 augustus 2011

the very first beginning

Wow, het is even uitzoeken hoe dit allemaal werkt, hoe ik mensen naar mijn blog krijg en hoe ik zelf leuke blogs vind om te volgen. Maar hier zit ik dan, onder het genot van een sigaret en een glas cola, mijn allereerste blog te schrijven. Deadmau5 met strobe staat heerlijk zacht aan, echt een geniet momentje eigenlijk. Hoewel ik wel honger begin te krijgen, maar aangezien het 3:20 is wacht ik wel tot mijn ontbijt. Totally Enormous Extinct Dinosaurs, zegt je dat iets? It's kinda like a singer. Zo kom ik ook aan een ongelooflijk stomme, niet insperende, nergens opslaande, maar daarom vind ik hem persoonlijk wel weer leuk, aparte blognaam. Het nummer household goods zou je echt een keer moeten luisteren.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten